Wszystkie nasze smartfony Xiaomi sprzedawane są w wersji międzynarodowej.
P: Co to oznacza?
O: W tym urządzeniu nie wymieniono wewnętrznego oprogramowania; w związku z tym użytkownik będzie mógł bezproblemowo zaktualizować istniejące oprogramowanie.
P: Czy urządzenie jest dostępne w moim języku?
O: Tak! Urządzenie posiada oprogramowanie w Twojej wersji językowej.
P: Czy na urządzeniu dostępna jest aplikacja Sklep Google Play?
O: Tak, aplikacja Sklep Google Play jest zainstalowana na oferowanych smartfonach.
P: Czy mogę korzystać z tego urządzenia w moim kraju?
O: Dostarczane urządzenia są odblokowane. Telefon obsługuje większość pasm częstotliwości telefonii komórkowych. Sprawdź pasma częstotliwości w swoim kraju, aby upewnić się, że ten model jest zgodny z lokalnymi częstotliwościami.
P: Czy moje urządzenie jest objęte gwarancją?
O: To urządzenie objęte jest naszą standardową gwarancją. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zapoznaj się z naszą stroną omawiającą kwestię gwarancji:
http://www.eglobalcentral.pl/zasady-gwarancji.html. Należy pamiętać, że każda nieautoryzowana modyfikacja systemu operacyjnego (np. rootowanie, flashowanie czy jailbreaking) będzie skutkować automatycznym unieważnieniem gwarancji standardowej.