Anulowanie, Zwrot i Zwroty

Zasady anulowania

Anulowanie

Zamówienie można anulować, kiedy ma ono wciąż status przetwarzania. Uznana zostanie jedynie anulacja dokonana za pośrednictwem zgłoszenia lub przez czat na żywo. Nie uznajemy wniosków o anulację w innej formie, np. zgłaszanych przez telefon lub wiadomość e-mail.

W każdym przypadku, kiedy towar jest zapakowany lub wysłany, użytkownik może wciąż anulować zamówienie, w wyniku zmiany zdania; niemniej zostanie wówczas obciążony opłata administracyjną w wysokości 65 zł i opłatą za przesyłkę zwrotną, które zostaną odliczona od zwróconej kwoty. Po otrzymaniu towarów można wciąż anulować zamówienie zgodnie z naszymi zasadami zwrotów w ciągu 30 dni.

 

 

Duplikowane zamówienie

 

Jeśli dojdzie do zduplikowania zamówienia przez przypadek lub z powodu nieprawidłowego działania systemu/sieci, należy poinformować nas o tym jeszcze przed wysyłką, a anulujemy zduplikowane zamówienie na życzenie użytkownika.If there is a duplicate order by mistake or due to a malfunctioning of the system / network, you must inform us before shipment, and cancel the duplicate order requested by the user.

 

Nieuczciwe zamówienie

Posiadamy procedury umożliwiające wykrycie wszelkich śladów testowych lub nieuczciwych zamówień. Wszystkie domniemane nieuczciwe zamówienia będą natychmiast anulowane, a dany użytkownik/gość zostanie bezwarunkowo usunięty z naszej strony internetowej.

 

Kontrola bezpieczeństwa

W ramach naszych starań o ochronę interesów zarówno nabywcy, jak i sprzedawcy, możemy wymagać dostarczenia dodatkowych dokumentów w celu potwierdzenia autentyczności zamówienia. Jeśli wyżej wymieniona procedura nie zostanie zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych od złożenia zamówienia, zamówienie zostanie automatycznie usunięte.

 

Zasady zwrotów

eimbursement of Zasady zwrotów w ciągu 30 dni

Użytkownik może skorzystać z prawa do zwrotu zamówienia na swój koszt i wystąpić o zwrot środków w ciągu 30 od dnia otrzymania towaru, pod warunkiem że taki wniosek zostanie przesłany za pośrednictwem zgłoszenia w ciągu wymienionego powyżej okresu. Potwierdzimy wówczas otrzymanie wniosku i doradzimy odpowiednią procedurę zwrotu towarów. Zamówienie podlega zwrotowi środków pomniejszonych o opłatę administracyjną w wysokości 65 zł, z zastrzeżeniem poniższych warunków:

 

1. towary były zakupione na naszej witrynie internetowej. (www.eglobalcentral.pl)

2. Wniosek o zwrot środków jest przesłany za pomocą zgłoszenia RMA i otrzymaliśmy go w ciągu 30 dni od otrzymania towarów.

3. Towary są zwrócone z kopią naszego rachunku/faktury.

4. Towary są zwrócone z kopią numeru upoważniającego do zwrotu i formularzem (wraz z rachunkiem/fakturą).

5. Towary są w nowym i nieuszkodzonym stanie* (z całym oryginalnym opakowaniem wraz z wszystkimi akcesoriami i innymi materiałami).

6. Towary muszą być odesłane na nasz specjalny adres w ciągu 14 dni od potwierdzenia wniosku.

Po uznaniu i potwierdzeniu wniosku o zwrot możemy zorganizować odbiór towarów przez kuriera pod adresem dostawy z zamówienia użytkownika (jeśli nie określono inaczej) oraz przesłanie do nas, odliczając przy tym podczas zwrotu kosztów dodatkową opłatę za odbiór.

*Prosimy pamiętać, że ze względu na higienę niniejsze zasady zwrotów nie obejmują słuchawek nausznych ani dousznych.*

*Prosimy pamiętać, że nasza zasada zwrotów w ciągu 30 dni nie pokrywa aparatów fotograficznych, których liczba wykonanych zdjęć przekracza 30, aparat nie jest wówczas uznany za całkowicie nowy i nie podlega zwrotowi*

*Należy zwrócić uwagę na produkty Apple w wersji LTE, które aktywowano wskutek sprawdzenia jakości lub zgodnie z wymogami eksportowymi. Ten przedmiot może nie kwalifikować się do zwrotu i otrzymania zastępczego w ramach naszej 30-dniowej polityki zwrotu, ponieważ jest nowy i oryginalny.*

 

Zwrot wadliwego produktu

Użytkownik może zwrócić nam towary, jeśli okażą się wadliwe z powodu wady produkcyjnej, pod warunkiem że wniosek został złożony w ciągu 30 dni od otrzymania towarów. Potwierdzimy wówczas otrzymanie wniosku i doradzimy odpowiednią procedurę zwrotu towarów. Użytkownik może wystąpić o pełny zwrot środków lub wymianę na podstawie poniższych warunków:

1. towary były zakupione na naszej stronie internetowej (www.eglobalcentral.pl).

2. Wniosek o zwrot jest przesłany za pomocą zgłoszenia i otrzymaliśmy go w ciągu 30 dni od otrzymania towarów.

3. Towary są zwrócone z kopią naszego rachunku/faktury.

4. Towary są w nowym stanie (z całym oryginalnym opakowaniem wraz z wszystkimi akcesoriami i innymi materiałami).

5. Towary muszą być odesłane na nasz specjalny adres w ciągu 14 dni od potwierdzenia wniosku.

6. Nasza inspekcja potwierdziła wadliwość zwróconych towarów.

Po uznaniu i potwierdzeniu prośby o zwrot możemy zorganizować odbiór towarów przez kuriera pod adresem dostawy z zamówienia użytkownika (jeśli nie określono inaczej) oraz przesłanie do nas. Opłata za przesyłkę zostanie odliczona od kwoty zwrotu środków, jeśli taki zwrot nie spełnia określonych warunków, w szczególności 6 – wymienionego powyżej.

 

Zwrot nieprawidłowego lub produktu dostarczonego w stanie nienadającym się do użytku (ang. DOA).

Jeśli użytkownik otrzymuje towar nieprawidłowy lub niedziałający w momencie odbioru, musi poinformować nas o tym w ciągu 30 dni od chwili otrzymania produktów. Potwierdzimy wówczas otrzymanie wniosku i doradzimy odpowiednią procedurę zwrotu towarów. Użytkownik może wystąpić o pełny zwrot środków lub wymianę na podstawie poniższych warunków:

1. Towary nie działają zaraz po wyjęciu z opakowania. (produkt nie działający w momencie odbioru)

2. Towary nie odpowiadają zamówionym. (nieprawidłowy produkt)

3. W przypadku otrzymania nieprawidłowych towarów należy je zwrócić do nas bez śladów otwarcia czy używania w pełnym opakowaniu oraz z akcesoriami i innymi materiałami.

4. W przypadku towarów nie działających w chwili obioru należy je zwrócić do nas w oryginalnym i nie uszkodzonym stanie w pełnym opakowaniu oraz z akcesoriami i innymi materiałami.

5. Towary muszą być odesłane na nasz specjalny adres w ciągu 14 dni od potwierdzenia wniosku.

6. Nasza inspekcja potwierdziła nieprawidłowość lub brak działania zwróconych towarów w momencie dostawy.

Po uznaniu i potwierdzeniu prośby o zwrot możemy zorganizować odbiór towarów przez kuriera pod adresem dostawy z zamówienia użytkownika (jeśli nie określono inaczej) oraz przesłanie do nas. Opłata za przesyłkę zostanie odliczona od kwoty zwrotu środków, jeśli taki zwrot nie spełnia określonych warunków, w szczególności 6 – wymienionego powyżej.

 

Dodatkowe uwagi

1. Użytkownik musi traktować towar z odpowiednią dbałością i zwrócić go w oryginalnym i nie uszkodzonym stanie.

2. Jeśli nie uzgodniono inaczej w powyższych warunkach użytkowania, użytkownik zgadza się ponieść koszt zwrotu towarów na adres wskazany przez nas. Jeśli użytkownik pragnie zwrotu środków poniesionych kosztów, pełną kwotę pomniejszoną o opłatę pocztową prześlemy w ciągu 72 godzin. Nie ogranicza to jego praw ustawowych.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za fizyczną utratę lub uszkodzenie towarów podczas przesyłki zwrotnej.

4. Zwrotom nie podlegają materiały eksploatacyjne, towary szybko psujące się lub towary, na które wpływ mają warunki higieniczne.

5. Ze względu na złożoność wyświetlaczy ciekłokrystalicznych w urządzeniach przenośnych może dojść czasami do wystąpienia martwych lub jasnych pikseli. Jeśli dojdzie do tego w czasie okresu DOA (30 dni), użytkownik może poprosić o wymianę LCD

    – 5 lub więcej martwych/jasnych pikseli w dowolnym miejscu na ekranie ciekłokrystalicznym.

6. Zastrzegamy sobie prawo do nie zaakceptowania zwrotu, jeśli nie spełnia on warunków ustalonych w zasadach zwrotów.

7. Zasady zwrotów towarów wadliwych lub nie działających w momencie dostawy eGlobal Central nie obejmują problemów telefonów komórkowych i tabletów związanych z siecią (np. karta SIM, dostępność, pokrycie, usługa, zasięg zakres itd.).

8. Nie pokrywają również problemów spowodowanych oprogramowaniem układowym lub innym oprogramowaniem, zmianą systemu operacyjnego, zakorzenieniem lub włamaniem do telefonów czy tabletów.

9. Za zwrot spełniający wyżej wymienione warunki nie będzie naliczana opłata manipulacyjna. Niemniej zastrzegamy sobie prawo do odliczenia opłaty manipulacyjnej od kwoty zwrotu środków, jeśli zwrot nie spełnia określonych warunków, w szczególności 5 lub 6 wymienionych wyżej.

    

    Kwota zamówienia      Opłata manipulacyjna

    Poniżej 1,300 zł              130 zł 

    Powyżej 1,300 zł            10% kwoty zamówienia do 1,300 zł 

 

Polityka dot. zwrotu pieniędzy
 
Po otrzymaniu zwróconego przedmiotu sprawdzimy towar. Jak tylko go przyjmiemy i przejdzie etap sprawdzania, przetworzymy zwrot pieniędzy zgodnie z naszą polityką anulowania zamówienia bądź zwrotu. Zwrot nastąpi w formie zasilenia karty kredytowej lub oryginalnej wybranej metody płatności w ciągu pewnej liczby dni, w zależności od wybranej formy płatności. Po przetworzeniu zwrotu pieniędzy wyślemy odpowiednią wiadomość e-mail na adres, z którego złożono zamówienie.
 
Opóźniony zwrot pieniędzy lub jego brak
Jeżeli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, sprawdź najpierw swoje konto bankowe, gdyż niektóre opóźnienia mogą leżeć po stronie banku.
Następnie skontaktuj się z firmą, która wydała kartę kredytową lub odpowiedni kanał płatności. Może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot pieniędzy zostanie oficjalnie zaksięgowany.
 
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często należy uwzględnić czas potrzebny na przetworzenie zwrotu, zanim zostanie on zaksięgowany. Jeżeli wykonałeś wszystkie powyższe czynności i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem support@eglobalcentral.pl
 
 
 
Ładuję...