ZASADY GWARANCJI

Standardowa gwarancja do 24 miesięcy

eGlobal Central oferuje 24-miesięczną gwarancję na swoje produkty, zapewniając klientom pewność i spokój podczas zakupów na naszej stronie.
 
- Wodoodporne aparaty fotograficzne, kamery sportowe, drukarki błyskawiczne, światłomierze, latarki, telefony komórkowe, tablety, komputery, smartwatche, zegarki do monitorowania aktywności, zegarki, zabawki sterowane radiowo, urządzenia audio, sprzęt muzyczny, konsole do gier, klawiatury do gier, PS4 kamery samochodowe, karty pamięci, urządzenia gospodarstwa domowego, artykuły higieny osobistej, monitory dla dzieci, zewnętrzne dyski twarde i akcesoria komputerowe są objęte standardową 12-miesięczną gwarancją.
 
 
- Wodoodporne obudowy, filtry obiektywów aparatu i pułapki na lampy błyskowe są objęte jedynie standardową półroczną gwarancją.
 
- Akcesoria do zdjęć, telefonów komórkowych, komputerów i tabletów, a także gry, kontrolery gier, kable audio i czytniki kart są objęte standardową miesięczną gwarancją.
 
Okres gwarancji rozpoczyna się z datą wystawienia faktury, a więc obejmuje czas wysyłki i wysyłki zwrotnej, a także czas naprawy. Kontrola i naprawa produktu może potrwać do czterech tygodni.
 
 
Dodatkowe informacje można znaleźć w następujących warunkach korzystania z naszej polityki gwarancyjnej.
 

Warunki

Gwarancja

Po otrzymaniu i przyjęciu płatności zapewnimy użytkownikowi ochronę zakupu opisanego w niniejszej gwarancji.
 
Gwarancja eglobal central, po dokonaniu płatności, obejmuje usługę produktu zgodnie ze specyfikacjami producenta, jak określono powyżej, od daty faktury.
 
Należy pamiętać, że wszystkie nasze produkty są produktami importowanymi i nie mają gwarancji producenta. Gwarancja ta gwarantuje naszą firmę.
 
 
Co obejmuje gwarancja?
 
1. koszty części i robót, w przypadku błędu popełnionego przez producenta lub błędu produkcyjnego, który prowadzi do nieprawidłowego działania produktu.
 
2. koszty części i pracy w przypadku naprawy wad materiałowych produktu, co prowadzi do wadliwego działania produktu.
 
3. 1 miesiąc kosztów części i pracy w przypadku naprawy wad materiałowych baterii

 

Ogólne warunki

- Wszystkie roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać za pośrednictwem Powiadomienia RMA .

- W najlepszym interesie użytkownika leży podanie numeru produktu podczas każdego kontaktu z centralą eglobal.
 
- Jeśli produkt zostanie zwrócony do eglobal central, postaramy się zapewnić bezpieczeństwo produktów użytkownika, gdy są one w naszym posiadaniu. Chociaż dołożymy wszelkich starań, aby zwrócić produkt użytkownika (oraz wszelkie filmy, taśmy lub inne nagrane nośniki lub akcesoria), eglobal central nie przyjmie żadnej odpowiedzialności ani nie zapłaci odszkodowania za utratę jakiegokolwiek przedmiotu. Użytkownik powinien przechowywać wszystkie akcesoria nie wymagane do przeprowadzenia naprawy.
 
- eGlobal Central gwarantuje, że ten produkt (inny niż akcesoria, oprogramowanie, materiały eksploatacyjne, atramenty, atramenty, papier i inne materiały eksploatacyjne określone przez nas) będzie działał dobrze w okresie gwarancyjnym. Dowodem zakupu jest potwierdzenie gwarancji; dlatego prosimy o zachowanie dowodu płatności (w tym celu obowiązuje również PayPal).
 
- Jeśli koszt naprawy nie jest ekonomiczny, możemy zdecydować się na wymianę produktu. Jeśli produkt nie jest już dostępny, możemy zdecydować się na wymianę na podobny produkt o tej samej lub wyższej wartości. Wartości te są określone przez wartości produktów w momencie wymiany.
 
- Przed powrotem do naprawy użytkownik musi najpierw uzyskać autoryzację od nas do naprawy. Wybór naprawy leży po stronie centrali eglobal, a firma może wybrać konkretną usługę.
 
- W przypadku produktów, których nie można naprawić (z wyjątkiem produktów nie naprawionych z powodu niewłaściwego użytkowania) zakupionych w ciągu 12 miesięcy, eGlobal Central zapłaci użytkownikowi pewien procent ceny jednostkowej, w tym czas użytkowania (maksymalnie 12 miesięcy) . Procentowa utrata wartości jest ustalona na 8% miesięcznie. Na przykład, jeśli cena jednostkowa produktu nie nadającego się do naprawy wynosi 1 000 PLN, a użytkownik używał go przez 2 miesiące, rekompensata wynosi 846,4 PLN. Niemniej jednak, takie odszkodowanie zostanie wydane tylko w formie pożyczki na zakupy w sklepie eGlobal Central.
 
 
 
- Użytkownik musi poinformować serwis na piśmie, jeśli zmieni adres podczas naprawy produktu.
 
- Użytkownik będzie odpowiedzialny za koszty ponownego wysłania produktu, jeśli wada nie jest objęta niniejszą gwarancją.
 
- Użytkownik będzie odpowiedzialny za koszty (Wycena: 170 - 250 PLN) inspekcji i diagnostyki, jeśli wada nie jest objęta niniejszą gwarancją.
 
- Będziesz zobowiązany do uiszczenia opłaty za zwrot uszkodzonego przedmiotu do naszego magazynu w celu usunięcia wady.
 
- Użytkownik ponosi odpowiedzialność za koszty naprawy, jeśli wada nie jest objęta niniejszą gwarancją
 
- Jedynym obowiązkiem firmy eglobal central w ramach niniejszej gwarancji jest świadczenie usługi określonej powyżej.
 
- Użytkownik powinien podjąć wszelkie odpowiednie środki ostrożności, aby chronić swoją własność i własność (w tym oprogramowanie i dane) oraz zminimalizować potencjalne straty lub zakłócenia, w tym, w razie potrzeby, wykonać kopię zapasową całego oprogramowania i danych oraz przeprowadzić testy antywirusowe.
 
- Gwarancja nie podlega przeniesieniu na stronę trzecią.

 

Szczegółowe wykluczenia

1. Materiały eksploatacyjne, takie jak baterie (w tym baterie do aparatów fotograficznych, zabawek sterowanych zdalnie, telefonów komórkowych itp.) czy filmy nie są objęte gwarancją.

 

2. Biżuteria nie jest objęta gwarancją.
 
3. Produkty, które nie są urządzeniami elektronicznymi lub nie zużywają energii elektrycznej (np. Torby, osłony obiektywu, akcesoria audio itp.) Nie są objęte gwarancją (z wyjątkiem kabli audio, dla których udzielana jest miesięczna gwarancja)
 
4. Zasady gwarancji eGlobal Central nie obejmują żadnych kosztów naprawy jakichkolwiek nośników (np. Karty SIM, dostępności, zasięgu, usługi, zasięgu itp.).
 
5. Nie obejmują żadnych problemów spowodowanych przez oprogramowanie układowe lub inne oprogramowanie, zmianę systemu operacyjnego, zakorzenienie lub włamanie na telefony lub tablety.
 
6. Gwarancja nie obejmuje żadnych gadżetów.
 
7. Gwarancja nie obejmuje również dodatkowych akcesoriów dołączonych do urządzeń.
 
 
Ogólne wykluczenie (które NIE obejmuje gwarancji)
 
- Konsumpcja
 
- Szkody spowodowane uderzeniem, uderzeniem, upadkiem, kurzem, piaskiem, brudem, wilgocią, wyciekającymi bateriami, ogniem, kradzieżą, próbą kradzieży, aktami wandalizmu, działaniami wojennymi lub aktami terroryzmu, korozją, zanieczyszczeniem lub powodzią z wodą, mrozem, porywistymi wiatrami, trzęsieniem ziemi , piorun lub inne niekorzystne warunki pogodowe
 
- Każdy wypadek lub celowe złośliwe uszkodzenie
 
 - Uszkodzenia w wyniku narażenia na wilgoć, wilgoć lub ekstremalne warunki środowiskowe
 
- Nieprawidłowe stosowanie, przechowywanie lub obchodzenie się z produktem
 
- Wszelkie uszkodzenia spowodowane nieprawidłową lub zmienną obsługą napięcia
 
- Jakiekolwiek naruszenie warunków korzystania z niniejszej gwarancji lub warunków umowy
 
- Nie postępuj zgodnie z pisemnymi instrukcjami naszego produktu lub producenta
 
- Szkody lub wady wynikające z celowego zaniedbania lub zaniedbania osoby innej niż my
 
- Utrata jakości, pogorszenie wydajności lub rzeczywiste szkody w wyniku użycia części innych niż części zamienne (takie jak materiały eksploatacyjne), które nie są wykonane lub zalecane przez producenta
 
- Zmiany produktu i / lub oprogramowania dokonane przez kogoś innego niż nasz przedstawiciel
 
- Numer seryjny produktu został usunięty lub stał się nieczytelny
 
- Podłączanie lub instalowanie złączy, akcesoriów, sprzętu lub produktów oprogramowania nie zatwierdzonych przez nas

- Zewnętrzne przyczyny poza naszą kontrolą, które mogą obejmować wypadku, pożary czy włamania

- Naprawa lub czyszczenie przez osoby nieupoważnione

- Wszelkie nieprawidłowe działanie lub specyficzne wymagania jakiejkolwiek części sprzętu lub oprogramowania, którą dodano do produktu, a nie była objęta umową

- Usunięcie błędów jakiegokolwiek oprogramowanie nie będącego własnością eGlobal lub oryginalnego oprogramowania producenta

- Utrata lub uszkodzenie danych

- Podłączenie produktu do sieci nie zatwierdzonej przez nas lub dokonanie zmian systemu operacyjnego lub sieciowego

- Brak instalowania poprawek błędów, które zostały wystawione dla oprogramowania

- Nie przewidywane użycie

- Wyświetlacz (LCD) uszkodzony w wyniku nieprawidłowego użycia

- Usterka obiektywu nie będąca winą producenta

- Uszkodzenie cieczą

- Uszkodzenie w wyniku nieprawidłowego zapakowania podczas przesyłki do serwisu lub przedstawiciela serwisowego

 

Specjalna adnotacja dotycząca obudów wodoszczelnych

Gwarancja eGlobal Central pokrywa je wyłącznie przez 6 miesięcy. Uszkodzenie spowodowane nieprawidłowym użyciem, wstrząsem, przekroczeniem zalecanych głębokości unieważnia gwarancję.

- eGlobal Central nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia jakichkolwiek elementów powiązane z użyciem produktu.

- eGlobal Central wyśle wadliwą wodoszczelną obudowę do producenta w celu dokonania testów szczelności/ciśnieniowych zgodnie ze specyfikacjami produktu określonymi przez producenta. Nabywca ponosi odpowiedzialność za koszty naprawy, jeśli urządzenie pomyślnie przejdzie test, jak również za koszty transportowe.

 

Specjalna adnotacja dotycząca obiektywów stron trzecich

Pokryjemy koszty za części i pracę w przypadku naprawy wady producenta lub produkcyjnej, które powodują nieprawidłowe działanie produktu. Gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek problemów z przednim lub tylnym ogniskowaniem. Użycie obiektów stron trzecich odbywa się na wyłączną odpowiedzialność użytkownika. eglobal central nie daje żadnej gwarancji na jakość i dokładność ogniskowania obiektywów stron trzecich.

 

Specjalna adnotacja dotycząca aparatów/obudów/toreb wodoszczelnych

Uszkodzenia w wyniku wstrząsu, przekroczenia zalecanej głębokości itd. spowodują unieważnienie gwarancji. Oferowana gwarancja jest przeznaczona wyłącznie do zakupionego produktu. eGlobal Central nie ponosi odpowiedzialności za żadne usterki lub uszkodzenia produktów używanych w połączeniu z niniejszym produktem.

 

Specjalna adnotacja dotycząca wodoszczelnych telefonów komórkowych

Gwarancja nie obejmuje wad i uszkodzeń będących wynikiem wypadku, nadużycia, nienormalnego użycia, nienormalnych warunków, nieprawidłowego przechowywania, wystawienia na działanie płynów, wilgoci, wilgotności, piasku czy brudu lub nienaturalnego fizycznego, elektrycznego czy elektromechanicznego napięcia. eglobal central nie ponosi odpowiedzialności za wady czy usterki produktów używanych w połączeniu z niniejszym produktem.

 

Specjalna adnotacja dotycząca zabawek z pilotem

Gwarancja nie pokrywa wad ani uszkodzeń wynikających z poniższych sytuacji:

- Rozbicie lub spalenie spowodowane czynnikami nieprodukcyjnymi.

- Uszkodzenie spowodowane działanie produktu w środowisku elektromagnetycznym (np. na terenie kopalni, na wieży transmisyjnej, w okolicy kabli wysokiego napięcia, podstacji itd.)

- Uszkodzenia spowodowane działaniem produktu w znanym środowisku z zakłóceniami pochodzącymi od urządzeń bezprzewodowych (np. Nadajnik, połączenie wideo, sygnały bezprzewodowe itp.)
 
- Uszkodzenia spowodowane działaniem produktu o masie większej niż bezpieczna masa startowa
 
- Uszkodzenia spowodowane manipulowaniem produktem z rozładowanym lub uszkodzonym akumulatorem.
 
eGlobal Central nie ponosi również odpowiedzialności za wady lub uszkodzenia jakichkolwiek elementów związanych z użytkowaniem produktu.

 

Uwaga specjalna do smartfonów Xiaomi z oficjalną gwarancją UE
W przypadku produktów objętych tym programem gwarancyjnym możesz skontaktować się z obsługą klienta Xiaomi w poniższej tabeli i dostarczyć produkt do oficjalnego centrum serwisowego Xiaomi w poniższych krajach. W innych krajach europejskich możesz otworzyć wniosek RMA w eGlobal Central w celu skontaktowania się z agentem Xiaomi RMA.

 

Region Wiejski

Okres Gwarancji

 

Informacje kontaktowe Xiaomi

Francja

2 Lat

[email protected]

Hiszpania

2 Lat

ser[email protected]

Włochy

2 Lat

[email protected]

Zjednoczone Królestwo

2 Lat

[email protected]

 

 

 

Więcej informacji można znaleźć na stronie gwarancyjnej poniżej:

https://www.mi.com/global/service/warranty

 

Aby zwrócić produkt, dla którego upłynął okres gwarancji  

Decydując się na zwrot produktu, dla którego upłynął już okres gwarancji, do eGlobal Central w celu kontroli lub naprawy, jesteś odpowiedzialny za pełną kwotę przesyłek zwrotnych, przeglądu, naprawy lub innych powiązanych kosztów.

 

Procedura składania roszczenia gwarancyjnego

Jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne do swojego zamówienia, kliknij tutaj, aby postępować zgodnie z instrukcjami.

 
 
 
Ładuję...